En hurtig og enkel måde at Update Your Business

Du åbner computeren, knappen blinkende siger, “vi har en ny opdatering til programmet. Vil du opdatere nu eller senere?” Du vælger knappen Opdater nu og straks din computer begynder at hente en ny version af programmet.
Hvad er automatisk opdatering? Det fastsættelse af ødelagte dele af programmet; Det er at tilføje nye funktioner. Det gør det hurtigt og nemt. Du kan se opdateringen finder sted lige foran dine øjne. Du klikker på en knap og du har den nyeste softwareopdatering.
Computer software og hardware virksomheder har lært at “opdatering” er et nødvendigt redskab i dagens computer verden. Uden opdateringer, ville brugere glide mod andre kreditorer, der har de seneste funktioner og bedste programmer.
Hvad med din egen virksomhed? Hvornår var sidste gang du opdaterede din virksomhed operationer? I vores tempofyldt hver skiftende erhvervsklima, din enten opdatere eller gæster vil glide til dine konkurrenter.
Virksomhedens behov er ikke anderledes end computer softwarevirksomheder. Du har brug at foretage rettelser til dine forretningsaktiviteter. Du skal føje nye funktioner og fordele ved din business og markedsføre disse nye funktioner til dine kunder.
Her er en kort og øvelse du kan bruge til at “opdatere” din virksomhed operationer. Kig på disse fire områder i din virksomhed.
1. dit marked
I løbet at drive forretning, har din marked besked forblev den samme? Afspejler det stadig hjertet af din virksomhed? Hvordan ville du ændre det til at afspejle mere præcist hvad der virkelig foregår i din virksomhed? Er der dele af din markedsføring indsats, der skal udelades, fordi de ikke længere er nyttige? Hvis din besked er ændret, bør du være på udkig på forskellige reklame medier din virksomhed?
Jeg har set en etage dækker business ændre sin markedsføring besked over en årrække. I første omgang tilbød sig som selskabet med de billigste priser. Da virksomheden udviklet sig, indså de, at skabe en stor kunde shopping oplevelser var vigtigere end at være den laveste pris.
Når de indså, at deres marked havde flyttet, lavede de ændringer i deres reklamer. De lavet ændringer i deres leverandører. De lavet ændringer i deres personale. Ved at spørge en række simple spørgsmål, var de i stand til at opdatere deres forretningsaktiviteter.
2. dine kunder
Denne business aspekt hænger tæt sammen med din markedsføring spørgsmål. Over en periode, kan du begynde at arbejde med forskellige kunder. Ved første sker ændringen gradvis. Så indser en dag, du, dine kunder er forskellig fra din oprindelige virksomhed.
Hvordan de nye kunder sammenlignet med din oprindelige kunder? Hvad kunderne har brug at blive droppet, så du kan koncentrere dig om nye kunder? Hvor er det bedste sted at nå og kontakte disse nye kunder? Hvilke andre virkninger har denne nye kunde befolkning på din virksomhed?
3. din køber Shopping oplevelse
Hvis dine kunder og markedet har ændret sig, hvordan disse ændringer påvirker din kundes købsoplevelse? Kunder har i dag mange muligheder for køb. Påvirker tilstedeværelsen af kædebutikker dine operationer? Påvirker Internetindstillinger købe din virksomhed operationer?
Kunder i dag er på udkig efter bestemte typer af shopping oplevelser. Nogle ønsker at købe enkel og hurtig. Andre ønsker at foretage indkøb langsomt og adstadigt. Hvilke ændringer kunne du gøre i din kundes shopping oplevelse, der vil sætte dig apart form dine konkurrenter?
Tænk på forskellen i at få din olie ændret i en Jiffy Lube business med plastik stole og venstre over en kop kaffe. Sammenlign dette med at få den samme olie ændrede på en Lexus forhandler med et overdådigt venteværelse og høj hastighed internetadgang.
4. din kunde følge op aktiviteter
At have kunder købe mere fra dig og købe mere ofte udløses af relationerne etablere du med dem og din opfølgende indsats. Once upon a time, sende postkort var nok. I dag, mulighed for e-mail meddelelser, elektroniske nyhedsbreve og andre hurtig, hurtig og billig kommunikation indstillinger ændre kunde follow up’s
Har du kigget på din opfølgende aktiviteter at se hvis du kan opdatere disse funktioner til at gøre dem hurtigere, nemmere og mere effektiv for både du og kunden? Dagens gæster forventer du at bruge moderne former for kommunikation. Tager du fordel af disse formularer?
Konklusion
Disse er flere centrale områder du kan bruge til at opdatere din virksomhed operationer. Ligesom din software er opdateret på en regelmæssig basis, du har brug at foretage rettelser og forbedringer af din virksomhed på en regelmæssig basis. Næste gang du ser spørgsmål på din computer, “Vil du opdatere nu?” minde dig selv om at opdatere dine forretningsaktiviteter.
Hvis du ønsker at lære mere om, hvordan du kan bruge niche bygning strategier til at øge dit overskud, email mig på al@hanzal.com. Klik på www.innovativesellingskillsforsmallbusiness.com for flere artikler om small business-spørgsmål.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.